The wishlist name can't be left blank

Telefonisch support

Daxtrio beschikt over een, in de medische branche, unieke telefonische supportdesk waar u tijdens kantooruren snel en deskundig te woord wordt gestaan. Door jarenlange kennis en ervaring van onze technische medewerkers worden vrijwel alle problemen tijdens een eerste telefoongesprek direct opgelost.

Online support

Daarnaast kunt u bij onze technische dienst ook de installatie of updates van uw medische apparatuur (o.a. Welch Allyn/ Cardioline) op afstand verzorgen. U kunt dan denken aan de software welke u gebruikt in combinatie met een ECG systeem, spirometer of een ABPM.

Het uitvoeren van een installatie of update kan via een online meeting, waarbij wij niet fysiek bij u op locatie aanwezig dienen te zijn. Dit scheelt tijd aan zowel uw als onze zijde! In overleg met u kan dit daarom op werkdagen tijdens kantooruren worden ingepland.

Bel voor een afspraak met onze technische dienst via Tel. 088 111 7 666 optie 2.

Vereisten om gebruik te maken van het telefonisch support:

  • Uw computer dient voorzien te zijn van Windows
  • Een goede, stabiele internetverbinding ten behoeve van teamviewer
  • U beheert de administratorrechten, t.a.v. het aanbrengen van wijzigingen in uw computer.

Tijdens het gesprek kan u gevraagd worden op het Teamviewer icoon te klikken. Via een tijdelijk cijfercode wordt er een link tot stand gebracht tussen uw PC en onze medewerker. Op deze manier kan onze technische specialist op uw computer meekijken/assisteren via een beveiligde verbinding, u kunt de werkzaamheden op uw eigen scherm volgen. Na dit consult wordt de verbinding verbroken en hebben wij geen toegang meer tot uw systeem.

Daxtrio teamviewer

Uw voordelen op een rij

  • Via onze unieke telefonisch en online support bespaart u voorrijkosten.
  • Directe telefonische ondersteuning en hulp bij oplossen van uw probleem.
  • Niet wachten op de beschikbaarheid van een servicemonteur op locatie.
  • Telefonische installatie en/of update van medische software.
  • Eigen technische service afdeling, waardoor u uw medische apparatuur binnen enkele dagen terug heeft.
  • Mogelijkheid tot het gebruik van een leenapparaat.

Toch reparatie nodig?

Blijkt dat een storing aan uw apparatuur toch een groter onderliggend probleem te hebben en dient het apparaat gerepareerd te worden, dan kunnen wij dat zelf, inpandig voor u uitvoeren op onze technische serviceafdeling.

Daxtrio is veel meer dan een webwinkel waar u medische (verbruiks)artikelen kunt kopen. Wij zijn een partner waar u terecht kunt voor het onderhoud, reparatie en installatie van uw hard- en software, maar ook met vragen daarover.

Technische Service Overeenkomst

Wij bieden onze klanten de mogelijkheid aan om onbeperkt gebruik te maken van onze telefonische en online technische ondersteuning. Dit doen wij in de vorm van een Technische Service Overeenkomst. Indien u een medisch apparaat bij ons aanschaft krijgt u in veel gevallen een jaar lang kosteloos gebruik van onze technische dienst als service aangeboden.

Indien u geen medische apparatuur bij ons heeft aangeschaft kunt een Technische Service Overeenkomst met ons afsluiten tegen geringe kosten.

Zonder Technisch Service Overeenkomst

Indien u geen Technische Service Overeenkomst heeft afgesloten betaalt u per contact moment met onze technische dienst. De eerste 10 minuten betaalt u € 42,- en vervolgens per minuut € 1,65. De genoemde prijzen zijn exclusief btw.

Technisch Service Overeenkomst

Voor het afsluiten van een Technische Service Overeenkomst kunt u telefonisch contact opnemen met onze Verkoop via Tel. 088 111 7 666 optie 1 of per e-mail via [email protected]

Wat houdt het abonnement in?:

  • Onbeperkt telefonische hulp bij vragen en problemen aan uw medische apparatuur
  • Onbeperkt ondersteuning op afstand middels teamviewer
  • Analyses van storing(en) op afstand
  • (Her)installatie na aanschaf van een andere computer of een vernieuwd besturingssysteem.

LET OP: Updates/Upgrades van softwareversies behoren niet tot de Technische Service Overeenkomst.