Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Daxtrio beschikt over een, in de medische branche, unieke telefonische supportdesk waar u tijdens kantooruren snel en deskundig te woord wordt gestaan. Door jarenlange kennis en ervaring van onze technische medewerkers worden vrijwel alle problemen tijdens een eerste telefoongesprek direct opgelost.
Daarnaast kunt u bij onze technische dienst ook de installatie of updates van uw medische apparatuur (o.a. Welch Allyn/ Cardioline) op afstand verzorgen. U kunt dan denken aan de software welke u gebruikt in combinatie met een ECG systeem, spirometer of een ABPM.
Het uitvoeren van een installatie of update kan via een online meeting, waarbij wij niet fysiek bij u op locatie aanwezig dienen te zijn. Dit scheelt tijd aan zowel uw als onze zijde! In overleg met u kan dit daarom op werkdagen tijdens kantooruren worden ingepland.
Bel voor een afspraak met onze technische dienst via Tel. 088 111 7 666 optie 2.
Tijdens het gesprek kan u gevraagd worden op het Teamviewer icoon te klikken. Via een tijdelijk cijfercode wordt er een link tot stand gebracht tussen uw PC en onze medewerker. Op deze manier kan onze technische specialist op uw computer meekijken/assisteren via een beveiligde verbinding, u kunt de werkzaamheden op uw eigen scherm volgen. Na dit consult wordt de verbinding verbroken en hebben wij geen toegang meer tot uw systeem.
Blijkt dat een storing aan uw apparatuur toch een groter onderliggend probleem te hebben en dient het apparaat gerepareerd te worden, dan kunnen wij dat zelf, inpandig voor u uitvoeren op onze technische serviceafdeling.
Daxtrio is veel meer dan een webwinkel waar u medische (verbruiks)artikelen kunt kopen. Wij zijn een partner waar u terecht kunt voor het onderhoud, reparatie en installatie van uw hard- en software, maar ook met vragen daarover.
Wij bieden onze klanten de mogelijkheid aan om onbeperkt gebruik te maken van onze telefonische en online technische ondersteuning. Dit doen wij in de vorm van een Technische Service Overeenkomst. Indien u een medisch apparaat bij ons aanschaft krijgt u in veel gevallen een jaar lang kosteloos gebruik van onze technische dienst als service aangeboden.
Indien u geen medische apparatuur bij ons heeft aangeschaft kunt een Technische Service Overeenkomst met ons afsluiten tegen geringe kosten.
Indien u geen Technische Service Overeenkomst heeft afgesloten betaalt u per contact moment met onze technische dienst. De eerste 10 minuten betaalt u € 42,- en vervolgens per minuut € 1,65. De genoemde prijzen zijn exclusief btw.
Voor het afsluiten van een Technische Service Overeenkomst kunt u telefonisch contact opnemen met onze Verkoop via Tel. 088 111 7 666 optie 1 of per e-mail via [email protected]
LET OP: Updates/Upgrades van softwareversies behoren niet tot de Technische Service Overeenkomst.