The wishlist name can't be left blank

Retourprocedure Daxtrio

In het geval u producten wilt retourneren vragen wij u om altijd telefonisch of schriftelijk contact met onze afdeling Verkoop op te nemen via telefoonnummer 088 111 7 666 of via [email protected]
U ontvangt van ons een retourordernummer welke vermeld dient te worden bij uw retourzending.

Retourtermijn

Bij Daxtrio heeft u de mogelijkheid uw bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na de verzenddatum. Producten kunt u, in het geval deze ongeopend, ongedragen, onbeschadigd en in de originele verpakking retourneren. Bewaar uw retourbewijs totdat u van ons een bericht heeft ontvangen dat uw retour is verwerkt en afgehandeld. Retouraanvragen welke worden aangemeld na 14 dagen zullen niet in behandeling worden genomen.

Verwerken Retour.

We streven ernaar om uw retourzending binnen 14 dagen te hebben verwerkt. Zodra uw retour verwerkt is ontvangt u hier van ons per e-mail hier bericht over: Wanneer de retourzending is verwerkt wordt het aankoopbedrag als volgt teruggestort:

  • iDeal/Bancontact: Het bedrag staat binnen vijf werkdagen weer op uw rekening.
  • MasterCard/Visa: Het bedrag staat binnen 14 werkdagen weer op uw creditcard overzicht.
  • Bankoverschrijving: U ontvangt een aangepaste factuur per mail.
  • Paypal: Het bedrag staat binnen 30 dagen weer op uw Paypal account.
  • Factuur Betaling: U ontvangt een creditnota welke u bij een volgende factuur kunt verrekenen.

Retourkosten

Kosten voor het retourneren van producten zijn voor uw eigen rekening. Uitsluitend in het geval dat Daxtrio een foutief of defect artikel heeft toegestuurd.

Artikelen uitgesloten van retourneren?

Enkele artikelen zijn uitgesloten van retourneren deze kunnen niet geretourneerd worden:

  • Speciaal bestelde artikelen ( deze worden met een * aangegeven op de orderbevestiging)
  • Gekoelde artikelen (koelkast producten)
  • Batterijen
  • Artikelen waarvan de verpakking beschadigd is of artikelen die gebruikssporen bevatten.
  • Onderzoeksbanken en onderzoekslampen.
  • Steriele producten of gesealde producten die geopend zijn.

Hoe kan ik mijn items retourneren?

Stap 1: Voordat u een artikel retour stuurt, dient er te allen tijde contact te worden opgenomen met de afdeling Verkoop 088 111 7 666 of via [email protected]. U ontvangt een retourordernummer welke duidelijke vermeld dient te worden bij uw retourzending.

Stap 2: De te retourneren artikelen dienen zodanig te worden verpakt dat de items die u wilt retourneren onbeschadigd, onbeschreven en onbeplakt blijven. Zorg dat de originele documenten van de producten niet zijn verwijderd.

Stap 3: Noteer onderstaand retouradres op uw retourzending:

Daxtrio
T.a.v de retourafdeling (retourordernummer)
Zuiddijk 398
1505 HE Zaandam
Nederland

Stap 4: Lever uw retour in bij PostNL punt bij u in de buurt.

Stap 5: Bewaar de track en trace code die u ontvangt bij verzending*

*Het is niet verplicht, maar het wordt aangeraden om uw retourzending met een track en trace code te verzenden.

Voorwaarden retourneren

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en niet behandeld.
  • Indien een originele verpakking dusdanig beschadigd en/of beplakt is kunnen wij deze niet retour nemen, deze worden geweigerd en niet behandeld.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen zonder retourordernummer worden voor maximaal 1 maand opgeslagen. Indien u vermoed dat uw retour niet juist is verzonden kunt u zich melden via de afdeling Verkoop. Na deze periode wordt het retourpakket via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
  • Indien u verzend via PostNL met Track en Trace code kan er een eventueel onderzoek worden opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om een onderzoek in werking te zetten, wanneer deze ontbreekt is dit dus niet mogelijk. Deze service is uitsluitend mogelijk bij verzending via PostNL.

Artikelen ruilen / omwisselen

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen en of om te wisselen. Wilt u toch een andere product, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.

Service & Garantie

Voor service en garantie verwijzen wij u graag naar onze Algemene voorwaarden Algemene leveringsvoorwaarden Heeft u vragen dan nodigen wij u graag uit contact met onze afdeling Verkoop op te nemen via 088 111 7 666 of via [email protected].