0
U heeft geen producten in uw winkelwagen.

0

Over Daxtrio
 

Geschiedenis:
Daxtrio is in 2007 ontstaan uit een fusie van Dax medische producten en Trio medical. Zowel Dax (opgericht in 1991) en Trio Medical (opgericht in 1976) richten zich vanaf deze periode al op de levering van medische producten aan vooral huisartsen. Dax richtte zich met name op medische verbruiksartikelen en bij Trio Medical lag de focus meer op het instrumentarium en de diagnostische apparatuur.

Daxtrio biedt tegenwoordig een totaalconcept waardoor wij alle klanten kunnen bedienen middels een volledig pakket aan medische verbruiksartikelen, medische apparatuur en een uitstekende service. Door dit concept te volgen en het daardoor groeiende aantal tevreden klanten, zijn wij de afgelopen jaren het pand in Broek op Langedijk (nabij Alkmaar) ontgroeid.

Verhuizing:
Vanwege de sterke groei is Daxtrio sinds januari 2017 verhuisd. Wij hebben ons onderkomen gevonden in Zaandam aan de Zuiddijk 398. Er is gekozen voor een centrale locatie om de dienstverlening te kunnen optimaliseren en de klanten nog beter te kunnen voorzien van onze producten en service.

Ruben Scholte:
In 2012 heeft Ruben Scholte het roer overgenomen bij Daxtrio. Ruben kocht zich via een management buy-in in bij een twintig jaar oud familiebedrijf om daar zijn levenswerk van te maken. Sinds 2012 is hij directeur-eigenaar van de medische groothandel Daxtrio. ‘We blijven dicht bij onze kernwaarden, het wordt geen gehaaid sales-apparaat.’.

Op zijn 34e is Ruben Scholte al gepokt en gemazeld in de farmaceutische industrie. Hij heeft dan al onder meer als sales- en marketingmanager bij diverse grote namen gewerkt, zoals Novartis Oncology en Solvay Pharma. Maar hij wil meer. Het moet anders. En vooral: hij wil het zelf doen.

Missie:
De meest betrouwbare medische groothandel van Nederland zijn waarbij er een goede prijs kwaliteit geboden wordt en een tevreden klant altijd het doel is.

Visie:
Daxtrio wil kwalitatieve producten leveren en excellente service bieden aan medische professionals. Met behulp van een gedreven en efficiënt team ontzorgen wij onze klanten.

Strategie:
De zorg is volop in beweging en de ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op. Om de kosten in de hand te houden zal de eerste lijn zorg steeds belangrijker worden. De primaire taak van onze klanten is het verlenen van zorg aan hulpbehoevenden. Op onze beurt besteden wij zorg aan de wensen en eisen van onze klant. De processen van Daxtrio zijn ingericht op basis van de klant. Dit resulteert in persoonlijk contact, snelle leveringen en grote klanttevredenheid.

Dit komt ook tot uiting in een eigen technische dienst die zowel telefonisch als online en op locatie ondersteuning biedt. Hulp bij software installaties, ijken van medische apparatuur en het verhelpen van storingen door medewerkers die onze klant bij naam kent. Deze unieke service biedt een geweldige meerwaarde naast het leveren van medische artikelen en apparatuur.

Om onze klant goed te kunnen bedienen is de online aanwezigheid van Daxtrio belangrijk. Wij innoveren en investeren hier dan ook in. Onze website is duidelijk, overzichtelijk en altijd up to date. De klant krijgt een persoonlijke bestelomgeving om snel en foutloos orders te kunnen plaatsen. Mede hierdoor zijn wij in staat om orders de volgende werkdag na bestelling te kunnen afleveren op locatie.

De medische professional is vandaag de dag niet alleen de huisarts, of fysiotherapeut. Ook specialistische klinieken, ziekenhuizen en zorginstellíngen weten de weg naar het totaalpakket van Daxtrio te vinden. Wij groeien mee met onze klant in ieder specifiek vakgebied.

Bij Daxtrio staat de klant daadwerkelijk centraal en bouwen wij altijd aan een duurzame relatie waarbij maatwerk en kwaliteit de speerpunten zijn.