The wishlist name can't be left blank

Historie

Over Daxtrio

Geschiedenis

Daxtrio is in 2007 ontstaan uit een fusie van Dax medische producten en Trio medical. Zowel Dax (opgericht in 1991) als Trio Medical (opgericht in 1976) richten zich vanaf deze periode al op de levering van medische producten aan vooral huisartsen. Dax richtte zich met name op medische verbruiksartikelen en bij Trio Medical lag de focus op het instrumentarium en de diagnostische apparatuur.

Daxtrio biedt tegenwoordig een totaalconcept aan waardoor wij alle klanten kunnen bedienen middels een volledig pakket aan medische verbruiksartikelen, medische instrumenten, medische apparatuur en een uitstekende service.

Heden

Daxtrio is met trots een Nederlands MKB bedrijf wat vandaag de dag vrij uniek is tussen het geweld van de grote Amerikaanse bedrijven. Dat verschil merkt u in het contact dat wij graag met onze klanten hebben en u ook van ons mag verwachten. Door ons lange bestaan weten wij exact wat de wensen van de verschillende doelgroepen zijn en anticiperen daar dagelijks op. Innovatie is een belangrijk onderdeel van de zorg waar onze inkoopafdeling dagelijks mee bezig is.

Daxtrio heeft een leidende positie in de eerstelijns zorg. Dat hebben wij te danken aan de loyaliteit van onze klanten die wij zo goed mogelijk van dienst willen zijn. Wij geloven dat samenwerking de sleutel tot succes is en dat service zeer belangrijk is. Natuurlijk hebben wij een website om artikelen op te bestellen, echter heeft de zorg veel meer nodig dan alleen een de webwinkel zonder kennis, service en certificeringen.

Daxtrio innoveert continue. We hebben een APP ontwikkelt om zo snel en effectief mogelijk bestellingen te kunnen doen of een voorraadsysteem te beheren. Wij gaan continue nieuwe partnerschappen aan om u zo de best mogelijke apparatuur te kunnen bieden en gaan graag op zoek voor klanten als ze specifieke wensen hebben.

Missie

Daxtrio wil de meest betrouwbare medische groothandel van Nederland zijn waarbij er een goede/prijs kwaliteit geboden wordt en een tevreden klant altijd het doel is.

Visie

Daxtrio wil kwalitatieve producten leveren en excellente service bieden aan medische professionals. Met behulp van een gedreven en efficiënt team ontzorgen wij onze klanten.

Strategie

De zorg is volop in beweging en de ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op. Om de kosten in de hand te houden zal de eerste lijn zorg steeds belangrijker worden. De primaire taak van onze klanten is het verlenen van zorg aan hulpbehoevenden. Wij besteden zorg aan de wensen en eisen van onze klant. De processen van Daxtrio zijn ingericht op basis van de klant. Dit resulteert in persoonlijk contact, snelle leveringen en grote klanttevredenheid. Ook komt dit tot uiting in een eigen technische dienst die zowel telefonisch als online en op locatie ondersteuning biedt. Hulp bij software installaties, ijken van medische apparatuur en het verhelpen van storingen door medewerkers die onze klant bij naam kent. Deze unieke service biedt een geweldige meerwaarde naast het leveren van medische artikelen en apparatuur.

Om onze klanten goed te kunnen bedienen is de online aanwezigheid van Daxtrio belangrijk. Wij innoveren en investeren hier dan ook in. Onze website is duidelijk, overzichtelijk en altijd up-to-date. De klant heeft een persoonlijke bestelomgeving om snel en foutloos orders te kunnen plaatsen. De nieuwste innovatie is bestellen via de Daxtrio APP waarin je kunt scannen, een voorraadbeheersysteem kunt gebruiken of een eigen bestelboek kunt creëren. Mede hierdoor zijn wij in staat om orders de volgende werkdag na bestelling te kunnen leveren op locatie.

De medische professional is vandaag de dag niet alleen de huisarts of fysiotherapeut. Ook specialistische klinieken, ziekenhuizen en zorginstellíngen weten de weg naar het totaalconcept van Daxtrio te vinden. Wij groeien mee met onze klant in ieder specifiek vakgebied.

Bij Daxtrio staat de klant daadwerkelijk centraal en bouwen wij altijd aan een duurzame relatie waarbij maatwerk en kwaliteit onze speerpunten zijn.