Jarenlang ontving u van ons een bericht met het verzoek om telefonisch of per e-mail contact op te nemen om een afspraak in te plannen voor het jaarlijkse onderhoud van uw praktijkapparatuur. Dit was een handmatig en tijdrovend proces.
Om dit proces efficiënter te laten verlopen, maken wij vanaf nu gebruik van een platform, met als doel dat klanten eenvoudig een afspraak kunt bevestigen of afwijzen. Hiermee willen we het plannen van onderhoud voor zowel u als ons team gemakkelijker en sneller maken.
Wij hopen op uw begrip en medewerking bij deze nieuwe werkwijze.
Vanaf oktober 2025 plannen wij serviceafspraken op een nieuwe, efficiëntere manier. Klanten met een servicecontract of PCU-contract ontvangen voortaan automatisch een afspraakvoorstel via e-mail.
Let op: Afspraken die al zijn ingepland voor augustus en september 2025 vallen nog onder de oude werkwijze.
Zes weken, voorafgaand aan de onderhoudsdatum, ontvangt u per e-mail een uitnodiging voor een serviceafspraak, inclusief een voorgestelde datum, tijdstip en referentienummer. Via de knop ‘Reageer’ in de e-mail kunt u:
Als u binnen 48 uur niet reageert, vervalt het voorstel automatisch. U ontvangt dan op een later moment een nieuw voorstel. U hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen.
Als het voorgestelde moment niet uitkomt, ontvangt u op een later moment automatisch een nieuw voorstel of nemen wij contact met u op voor een alternatieve datum.
Na uw bevestiging ontvangt u een afspraakbevestiging met:
U kunt de afspraak tot 48 uur van tevoren kosteloos wijzigen of annuleren. Bij wijzigingen binnen 48 uur zijn wij genoodzaakt de voorrijkosten en gereserveerde tijd in rekening te brengen.
Op de dag van het onderhoud ontvangt u een e-mail met de melding dat de monteur onderweg is, inclusief het referentienummer van de afspraak.
Na het uitvoeren van het onderhoud ontvangt u binnen enkele dagen automatisch de factuur.
Voorheen was het nodig om in een aparte omgeving in te loggen om uw certificaten te bekijken of te downloaden. Vanaf nu is dit verleden tijd. Dankzij onze vernieuwde website vindt u al uw certificaten en ijkrapporten eenvoudig terug in uw account. Vanaf oktober kunt u ook een nieuwe lay-out verwachten.
Log in op onze website, ga naar ‘Mijn account’ en onder het tabblad ‘Documenten’ kunt u alles direct bekijken en downloaden.
Neem gerust contact met ons op via planning@daxtrio.nl of telefonisch op 088 – 111 7 666 (optie 2). Wij beantwoorden graag uw vragen.