The wishlist name can't be left blank

Technische dienst van Daxtrio

Technische dienst van Daxtrio

Vorige keer berichtte we op deze plek over de toevoeging van veelgebruikte kantoorartikelen aan ons assortiment.

We willen u langs deze weg bedanken voor de positieve reacties en zijn blij dat u tevreden bent met deze nieuwe service van Daxtrio.

Eigen technische dienst

Maar genoeg over kantoorartikelen, want we zijn en blijven specialist in medische producten en apparatuur. En over die laatste categorie willen we het dit keer hebben, want wist u dat Daxtrio al jaren beschikt over haar eigen gecertificeerde technische dienst?

Onderhoud

Net als veel apparaten die wij in ons dagelijkse leven gebruiken en slijtage vertonen, heeft ook medische apparatuur periodiek onderhoud nodig. Een juiste en betrouwbare werking van uw medische apparatuur is natuurlijk essentieel voor het goed kunnen uitoefenen van uw vak, maar dat gaat niet vanzelf. Gelukkig kan Daxtrio, naast het leveren van verbruiks- en investeringsartikelen, al het onderhoud aan uw medische apparatuur verzorgen. Onze technische specialisten zijn gekwalificeerd om dit onderhoud uit te voeren. Daxtrio is gecertificeerd partner van alle door ons verkochte merken (investeringsartikelen) waaronder Melag, Heine en Welch Allyn, wat betekent dat Daxtrio bevoegd is om medische apparatuur te onderhouden en hier service op te verlenen. Tevens zijn wij altijd op de hoogte van de laatste richtlijnen voor service en onderhoud die door de fabrikanten worden voorgeschreven.

Reparatie

Het is niet altijd te voorkomen dat er iets stuk gaat en door periodiek onderhoud wordt de levensduur van uw medische apparatuur verlengd en misschien nog wel belangrijker, een juiste werking gewaarborgd. Maar wanneer er dan toch iets aan reparatie toe is, dan is het belangrijk te weten dat, indien mogelijk, onze technische dienst zelf de reparatie intern uitvoert. Dit bevordert uiteraard de snelheid waarmee u uw apparatuur weer terug heeft en kunt inzetten zoals u gewend bent, en daar is het ons natuurlijk om te doen.

Als u een medisch apparaat wilt aanbieden ter reparatie, neem hiervoor dan telefonisch contact met ons op op 088-1117666 optie 2. U ontvangt dan een reparatienummer wat u kunt invoeren in het online reparatieformulier. Het is mogelijk een leentoestel van Daxtrio te ontvangen wanneer een reparatie toch langer gaat duren dan wenselijk is.

Praktijk Check-up

Als u als praktijk NHG geaccrediteerd wilt zijn, dan hoort daar onder andere een jaarlijks onderhoud/service/ijking van uw medische apparatuur bij. Daxtrio heeft een team van onderhoudsmonteurs op de weg, wat volledig is toegerust om de Praktijk Check-up bij u op locatie uit te voeren. Na de controle/onderhoud ontvangt u een rapport waarmee u kunt aantonen dat uw praktijk volgens de normen functioneert. Wanneer u totaalklant bij ons wordt (of bent), ontvangt u korting op de kosten van het onderhoud, ook niet onbelangrijk. Eenmaal bij ons in het systeem, nemen wij (uiteraard vrijblijvend) contact met u op zodra uw apparatuur weer toe is aan een periodieke (meestal jaarlijks) controle.

Telefonisch en online support

Daxtrio beschikt over een, in de medische branche, unieke telefonische supportdesk waar u snel en deskundig te woord wordt gestaan. Door de kennis en ervaring van onze medewerkers worden vrijwel alle problemen tijdens zo'n eerste telefoongesprek al direct opgelost. En dit veelal gratis of tegen zeer lage kosten.

Daarnaast kan onze technische dienst ook de installatie of updates van onder andere uw medische Welch Allyn software verzorgen. U kunt dan denken aan de programma's welke u gebruikt in combinatie met een ECG systeem, spirometer (SpiroPerfect) of een ABPM. Voor het uitvoeren van een installatie of update hoeven wij niet bij u langs te komen omdat dit op afstand kan gebeuren. In overleg met u kan dit daarom op werkdagen tijdens kantooruren op elk moment van de dag worden ingepland.

Uw voordelen op een rij

  • Door onze unieke telefonisch en online support bespaart u direct voorrijkosten.
  • Niet wachten op de beschikbaarheid van een servicemonteur, maar veelal directe telefonische oplossing van uw probleem.
  • Telefonische installatie en/of update van medische software.
  • Eigen reparatie afdeling, waardoor u uw medische apparatuur eerder terug heeft.
  • Mogelijkheid van het gebruik van een leentoestel.
  • 20% korting op Melag autoclaaf service voor totaalklanten.
  • 35% korting op Praktijk Check-up voor totaalklanten.
  • 5% combinatiekorting bij een Praktijk Check-up + autoclaaf service.

U ziet, Daxtrio is veel meer dan een webwinkel waar u medische (verbruiks)artikelen kunt kopen. Wij zijn een partner waar u terecht kunt voor het onderhoud, reparatie en installatie van uw hard- en software, maar ook met vragen daarover. Wij nemen u deze zorg graag uit handen, waarbij ú ook nog eens honderden euro's per jaar kunt besparen. Wat wilt u nog meer? Veelgebruikte kantoorartikelen? Hebben we ook...

Related Posts
  1. Daxtrio Zaandam Daxtrio Zaandam Waar blijft de tijd. Al weer twee maanden geleden hebben we met het voltallige team rondom de jaarwisseling de verhuizing van Daxtrio van Broek op Langedij...
  2. Griepvaccin & Veiligheidsnaalden Griepvaccin & Veiligheidsnaalden Vorig jaar vond er een grote verandering plaats in het proces rondom het griepvaccin. In voorgaande jaren ontving u het vaccin kant en klaar voor gebruik, ...
  3. Otoscillo montage-instructie Otoscillo montage-instructie Met enige regelmaat komen er bij Daxtrio gescheurde of gebroken opzetstukken binnen met het verzoek dit onder garantie te vervangen. De beschadiging is vaa...
  4. Daxtrio bestelboek vernieuwd Daxtrio bestelboek vernieuwd Zoals bekend staat bij Daxtrio de klant centraal. Dat betekent dat we continu bezig zijn te kijken waar we onze service en dienstverlening kunnen verbetere...