The wishlist name can't be left blank

Corona nieuwsbrief Daxtrio

Het Corona virus zorgt voor een uitzonderlijke situatie die gelukkig nog nooit door iemand ervaren is. Aandacht voor onze medemens, de samenleving en het gevoel van kwetsbaarheid is iets wat bij iedereen heel merkbaar is en men maakt zich zorgen.

Aangezien Daxtrio al meer dan 30 jaar partner van de eerstelijnszorg is en hier een leidende positie in bekleed willen wij u graag meenemen in onze ervaringen en aanpak om u wat duidelijkheid van onze kant te geven:

Onze zorg en uitdaging

  • De extreme schaarste van vele beschermende producten in de markt;
  • Het blokkeren van medische producten door het ministerie van VWS voor u als arts;
  • Een vorm van paniek omdat wij dit nog nooit ervaren hebben als samenleving;
  • Gestegen grondstof-en productieprijzen en luchtvrachtkosten i.p.v. transport per boot;

Productieproblemen door de volgende zaken:

  • Moeilijkheden met transport van grondstoffen naar fabrikant.
  • Uitdagingen in het fabricageproces door ontbreken producten en arbeidskrachten.
  • Transport van fabrieken naar grote magazijnen en naar ons als eindleverancier.
  • Wereldwijde toename van de extreme vraag naar medische producten.

Wat wij voor u proberen te betekenen

Daxtrio deelt de zorg van schaarste aan medische producten in de markt. Om deze reden werken al onze medewerkers fulltime en maken zij lange dagen. De telefoon staat roodgloeiend. Wij proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan en de beste service te bieden. Wij proberen met man en macht, overal waar wij kunnen, een breed assortiment aan medische producten op voorraad te leggen. Dit kost heel veel tijd en energie en helaas zien we als er producten voor handen zijn dat de prijzen beduidend hoger zijn dan wij normaal gewend zijn. Desalniettemin proberen wij de prijsverhogingen zo beperkt mogelijk te houden en de bestellingen zo compleet mogelijk te verzenden.

Alternatieve artikelen

U bent bij ons al jaren gewend aan bekende merken, maar om oplossingen te bieden zijn wij genoodzaakt om buiten de normale inkoopkanalen op zoek te gaan naar alternatieven voor u. Hier slagen wij regelmatig in wat betekent dat u soms een ander merk ontvangt, maar welke wel aan alle normeringen en kwaliteitseisen voldoen. Het gros van de producten kunt u nog steeds verwachten met ons principe; "vandaag besteld is morgen in huis", echter is dit soms een iets grotere uitdaging dan gewenst. Dit komt omdat de schaarste voor uitdaging zorgt en natuurlijk heeft PostNL ook haar uitdagingen. Als wij later leveren dan gewenst staat dit vermeldt op de orderbevestiging als indicatieve leverdatum.

Technische Dienst

Onze technische dienst werkt natuurlijk ook gewoon door omdat we de tijd niet kunnen inhalen. Onze unieke helpdesk is bemand en onze technici komen dagelijks bij onze klanten voor onderhoud, reparatie, installatie en uitleg. Als Nederlands MKB bedrijf staan wij u altijd graag bij met uitdagingen, heeft u vragen, schroom niet en neem contact op met uw accountmanager of ons kantoor. Wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Namens het Daxtrio team,
Ruben Scholte